ikizlerinannesi2985 😂 kıyamam sana ya, ele geçirmişler seni ❤️ bence bütün ikiz anneleri tırlatmış durumdalardır aynı senin ve benim gibi.. tabi senin bence bana oranla daha zordur bir kız ve bir erkek. Evet ikisi de bebek, ikisi de evlat ama bu da bir gerçek ki kız bebek ile erkek bebek farklı oluyor 🤭 kıyaslama yapmak istesen dahi yapamıyorsundur diye düşünüyorum 😬😬 benimkiler de 1 aydır yürüyorlar, yürümeyi bırakıp koşmaya başladılar kendilerini kanepeden kanepeye atıyorlar. Yürüdükleri için artık daha çok park kavramını anlar oldular 😂 evin içini de park gibi kullanıyorlar 😁