gocebebirbayan ikizlerinannesi2985 güvenilir bir site mi 🙍🏻♀️ Ben bebek ve gıda ürünlerini güvenemiyorum ya
ikizlerinannesi2985 gocebebirbayan valla biz 2 aydır alıyoruz ama geçen gün birileri sahte mama satıyorlar falan dedi ama satın aldığım satıcı da happy center market. Oraya da gitsem aynısını alacağım. Satıcıya dikkat etmek lazım
Busrasel21 gocebebirbayan internetten alma bende sahte oluyo bende interneten şampuan alacaktım bebeğime etrafımdakiler sahte oluyo onlar dediği için o yüzden 3 5 fazla verip eczaneden aldım bebeklerin sağlığı herşeyden önemli
gocebebirbayan 1adana bende kaçıp kurtulmak istiyorum ne hikmetse , sürekli aynı yerde olmaktan bıktım. 😂
gocebebirbayan Busrasel21 evet canım bende bu yüzden internetten almıyorum. Şampuanı da eczaneden sipariş ettim dediğin gibi bebeğimizin sağlığı herşeyden önemli ♥️
Aysimammm 1adana ben Hepsiburada sitesinden alıyorum en son 2 kasım 1 kiloluk aldım 140 TL ye geldi satıcısı da ebebek. Hepsiburada da gayet uygun kullanıcı yorumlarına bakabilirsiniz.
Chocoletebitter 1adana e bebekte 1 kg 140 TL böyle büyük gross marketlerde 800 gr 115 tlye alıyorum marketlerde 1 kg bulamadım benn
Sehertass Chocoletebitter büyük gros market derken nasıl bir market anlamadım bizim burda varmı acaba mersindeyim olsa ben de alırım ya
Sehertass 1adana canım ben getirde ki kampanyaları kullanarak alıyorum 155 tl burda marketlerde ben 120 bazen 125 e alıyorum