Mizmizmyrtle minikmelegimmmm aptamil kullanıyoruz diğer her mama gaz sancısından bizi kıvrandırdığı için en iyisi bizim için şuan aptamil 🤦🏻♀️
Berkay06 Mizmizmyrtle Benim oğlum da 2 ay 5 günlük 6 kilo çıktı emziriyorum günde 1 defa mama veriyorum