Mizmizmyrtle aa bizimkide öyleydi küveze girdi sarılıktan ordaki hemşireleri delirtmiş her gittiğimde açlıktan ağlıyor oluyordu 😅ne zaman beslendi diye soruyorum yarım saat olmadı felan diyorlardı. Mamayı hazırlayana kadar apartmanı inletirdi şimdi bitirmiyor mamasını 3 bucuk aylık