Esra-ozsusam4 bebek gelir gelmez tabikide biberonla beslenmedi bebeğim emzirdim ilk iki gün sütüm gelmedi mecbur mama başlandı bu size tuhaf gelmemeli iki gün mama vermesek çocuk açlıktan ağlar katılır sarılığı dahada yükselirdi o zamn daha mı iyi olacaktı ileride ne olur bilemeyiz anne gkgusune en yakın biberonu aldık iyisini alınca bir sorun olmaz ben çok görüyorum hem emzirip hem biberonla Mama vereni çok şükür bendede meme reddi yapmadi o kadar zorluk çekmenize rağmen böyle konuşmanız çok garipp gerçekten bende isterdim hiç mama vermeyip hep süt vermeyi ama sütüm gelene kadar çocuk aç mi bekleyecekti