Sulee_ mamaya takıntılı degilim ve emin ol ki bende cok sıkıntı cektim. bebek kavrayınca doyacagından eminsen, emzirme danışmanlarına sorabilirsin. instagram da çok hesap var mutlaka cevap veriyorlar. doula sevilay var o verir. dediğim gibi büyynce düzelir. mutlu olmayabilirsin ama meme reddi oluyor mutlaka bunu cok arkdsmından duydum ve danısmanlarda söylyor sorabilirsin