DenizSerap bak canm benimki kahveydi kızım 10 aylık bebek arabası ile gittik ilk beceriksiz kuaföre gittim o 6 saaate bu saçı turuncu yaptı ağlayarak eve geldim diğer gün düzeltecem dedi 4 saat daha gitti ,ve alttaki ciyak sarıya çevirdi beni rezil kadın .çocuğum için çok üzüldüm zaten perişan oldu yavrucuğum sonra 1 gün ara verdim eski kuaforume gideceken ddim bugün evde kalayım kızıma baktm ilgilendim vijdanende daha rahatım eski kuaforume gittim hemen kızımla bebek arabasında uyuyordu zaten yetiştim 5 dk da anlatım derdimi 1.5 saate hal etti yani hemen anladı ne istedimi sonra kızım yeni uyanmisti dedim bari keratin bakımı yapaym kızım yan tarafda camlı odadayken ben de keratin yaptrdm ordaki elaman kızımla baya ilgilendi eve geldik :) 11 de gittik 1.5 da geldik yani 2.5 saat harcadık bu kuaförden kuaföre duruma göre değişiyor bende senin gibi bu konudan korkuyordum kızım durmaz ise diye ama kendine bakmadan da olmuyor