Leyla6327 Daha önceki postumu hatrliyosunuzdur eski kuaforume gittim dedim saçımı düzelt dedim siyaha boya gitsin.yok dedi bu kadar açılmış yazık bikerede koyultmayalim bana güven dedi okadar korkuyordum ki sonuç bu oldu 🤗yorum sizde. Alttaki resimde ki kuaför 550 istedi ustekide eski kuaforum 150 TL https://resimyukle.io/r/L40eol2Pmz
Pmbgl Leyla6327 Kuaförlerden nefret ediyorum artık geçen annemdeydim düğün vardı gittim ufka bı topuz yap dedim yapamam saçın kısa dedi sonra bı masa yaptı onu da düzgün yapamadı zaten sonuç bende 160 TL istedi bir maşaya 🤨
Leyla6327 Pmbgl Allah kahretsin ya böyle hakllsizlik yapıyorlar gerçekten kullandıkları malzeme belli
DenizSerap Kesinlikle Daha iyi olmuş. Ah biz kadınlar mahalle arası uygun fiyatlı kuaförler daha güzel yapıyor sanki 👍
DenizSerap Leyla6327 sizin yeriniizde olsam olay çıkarırdım siz yine anlayışlı davranmışsınız. İstanbulda ise adını söyleyin de gitmeyelim 😡
Leyla6327 Eslemin_Annesiii ahhh ahh zaman bı geriye dönse İnan param gitti psikolojim gitti zamanım gitti boşu boşuna