Alparslan_annesi19 sleppy kullanıyordum ben de ilk başta sonra feci şekilde pişik yaptı. 8. Aya kadar prima kullandım sonra. Primada sızdırma yapıyordu beğenmiyordum artık. En son o da pişik yapınca canbebe ve baby turco denemek istedim. Başından beri canbebe kullanmadığım için çok pişman oldum. Hatta eşim bile Fark etti aradaki farkı. Ama tabii ki her bebekte her şey değişiyor 🥰