Alparslan_annesi19 FatosToprakDeniz doktorumuz 2 tane krem verdi birini 5 gün birini 2 hafta kullanacağız teşekkür ederim 🌸
Alparslan_annesi19 busraseviinc galiba bende molfixe gecicem peki sizce külot bez mı cirtli mi bide kalıpları nasıl
Alparslan_annesi19 Annee20 travozol 5 gün kullandım hiç geçirmedi daha kötü oldu bebeğin pipisi exoderil ve lipokrem verdi doktorumuz
Alparslan_annesi19 serebro biz cildiyeye gitti sizin yaptıklarınızı hep Yapt im Ama daha da çok oluştu ek gidaya geçmenizin çok katkısı var dedi inşallah bu kremler geçirir 🤲
AlinAda Alparslan_annesi19 Baby turco ve goon premium soft hangisi indirimdeyse onu alıyorum ikiside çok iyi pişik kremi olarak arko tüp krem kullanıyorum harika birşey asla kızarıklık bile olmuyor ıslak mendille siliyorsam bile altını temizleme pamuğu ile kuruluyorum sonra arko sürüyorum sıkıntı olmuyor.
Alparslan_annesi19 kahvela Ben travazol düzenli kullandım hiç bi etki etmedi daha coklasti şimdi başka krem kullanıyoruz inşallah geçer 🤲 ev iyi ama maalesef babamız korkuyo hasta olucak diye o yüzden hafta da 3 kez yıkıyorum
Nuraydnz Alparslan_annesi19 molfix pure soft kullaniyrm çok memnunum kakanin bile sıvı kismini emiyor sadece katı olarak kaliyo bezde
zeynepbalci Alparslan_annesi19 yanına temiz su al çıkarken onla ıslat gerekirse ben de öyle yaptım ilk kez pişik olduk bu yüzden dersimi aldım
YaseminBS Alparslan_annesi19 molfix’in pure &soft serisi var, kesinlikle tavsiye ederim. Bir de bez değiştirirkwn ıslak mendil yerine lavaboda yıkamanızı tavsiye ederim. Kısa vadede geçer inş ☺️