Minikimmm bence alabilirsiniz ben şuan 3 set birden kullanıyorum ve hepsini tek başına yapıyor artık. Ama bahsettiğiniz sette daha yeni öğrendikleri oluyor . İngilizce 1den 10 a kadar sayıyoruz . Türkçe değil ing. Çizgi film seyrediyor bunları da gün içerisinde bazı kalıpları evde kullanıyor. Şekilleri , hayvanları , renkleri hem ing. Hem Türkçe biliyor . Ama doğduğundan beri ben biraz da olsa öğretmeye çalışmıştım. Örneğin sarı renk araba, anne gel mama, anne otur, Beren zıplıyor , beren yemek yiyor(ne yapıyorsa onu bu şekilde söylüyor ) bi eşyasını istediğimde getiriyor gibi. Yani ben kesinlikle tavsiye ediyorum kullanmanızı. 22.aya girdik bu arada.