Yayın yasağını boşuna getirmediler bende öyle düşünüyorum torununa tecavuz ettiğini, yolda görsen acırsın, otobüste görsen yer verirsin dede dersin, aklım almıyor ya, çıkmasalardı tv ye yok edeceklerdi kızı tamam oldu bitti gitti, bir de hayatları ne düzensiz ne çarpık yaşam şekli bir çadırda hep birlikte o kadar çocuk nasıl yapıyorsun hiç mi utanmanız arlanmanız yok boyunca çocuklarınız var, anneler akıllı olacak valla aklı yarım olan koruyup kollayamaz bu devirde çocuğunu kaşından gözünden anlayacak çocuğunu, aman dedesi bişey olmaz aman abisi bişey olmaz, aman dayısı amcası nolcak canımlar bizi bu hale getiriyor kızımı babasıyla bile yalnız bırakamayacak hale geliyorum