Canm herkes pisik kremlerinden bahsetmis benimde 2 aylık bebegim var ondada pisik cok oluyordu bi suru krem denedim işe yaramadi en son bi akrabam bana buğday nişastası kullan pudra gibi dedi. Başta bende tereddut ettim kullanmak konusunda ama iyikide kullanmısın 2 gun sürdüm hiç pişik falan kalmadı. Daha da pisik olmadı. İstersen bi dene sende