Arkadaşlar 4 aylık kızım var alerjik ve aşırı hassas teni var bir çok pişik kremi denedim ama bebeğimin poposu kanama derecesine geliyo kıpkırmızı oldu neler denediysem yok olmuyo sudocrem trosyd bepanthol hamazing Travazol zeytinyağı sizde de böyle durum olan var mı ne kullandınız ayrıca süt ve süt ürünleri alerjisi var bence başka da var ama anlayamadılar diyeti bırakınca kakasında kan oluyo lütfen yardımcı olun ☹️🙏🙏🙏