Asyaaass canım öncelikle bebeğin çok küçük daha. Bu dönemde çoğunluk devam sütü oluyor zaten ( tabi emzirme varsa emzirme) ama benim kızım da devam sütüne çok düşkündü. Zamanla azaltarak gitmen gerekiyo. Ben yemedikçe devam sütünü arttırdım doktorumuz müdahale etti. Tabi bunu 1 yaş civarı için söylüyorum 6 aylık bebekler tadım aşamasında oluyo. İlerledikçe devam sütünü azaltmanız gerekiyor yoksa cidden yemek yemiyorlar. Aç bıraktım ne olcak içim içimi yedi ama istikrarlı oldum cidden yemek ağırlıklı oldu bi anda