ilkgozagrimmmm kızım 16 aylık ve birkaç aydır tek uyku yapıyor.
sabah 10.30 da kalkıyor 11 gibi kahvaltısını etmiş oluyor. Kahvaltıda bazen peynirli omlet bazen pancake bazen de sağlıklı unlardan muhallebi yapıyorum değişiklik olması açısından
Kahvaltıdan sonra genelde öğlen yemeğine kadar bişey vermiyorum ama mesela bugün mandalina istedi onu yedi
Öğlen 2 de yemeğini yiyor. Genelde evde hangi sebzeler varsa buhara atıyorum sonra zeytinyağı blender. İçine bebek ekmeği. Öğlen bu şekilde yiyor ( içine et suyu kıyma veya tavuk da koyduğum oluyor)
Saat 3 te öğlen uykusu başlıyor. Uyumadan önce 180 veya 210 cc devam sütü içiyor.
Saat 5 gibi uyanıyor (bu çok değişken aslında)
Akşam 7 de akşam yemeği yediriyorum. Biraz acıkması için zaman bırakıyorum arada bişey vermiyorum diğer türlü yemiyor çünkü.
Saat akşam 10 a doğru ya muz yer ya gece muhallebisi vs yaparım biraz tutsun diye.
Gece 12 de anca uykusu geliyo evet biraz geç uyuyor 🤷🏼♀️ Gece uykusuna geçerken de 240 cc devam sütü içip öyle uyuyor.
uykusunun arasında beslenme yapmıyor. 8 aylıktan beri bu şekilde yani gece beslenmesini keseli çok oldu eğer uyanırsa su içiyor.
düzenimiz bu şekilde 2 aydır falan