luppoyanak Serzeyy alıp denemelisiniz A101 bezi güzel dediler ablam kullandı pişik oldu kızı direk bim’in bezi de Hem hesaplı hem de hiç pişik yaptı diyeni duymadım ama sizin bebeğinizin cildine uygun olanı deneyerek öğrenebilirsiniz
luppoyanak Raziyenu44 hadi ya en son 26 tlydi 2019 da 17 liraydı şaka gibi bende geçici dönem orda çalıştım bez dayanmazdı bir yıldır haberim yok fiyatlardan gerçi herşey almış başını gitmiş
Gnsl Serzeyy baby turco yesil beyaz olandan kullaniyoruz 2 3 aydır. 6 aliyorum ben. 5 de kullanmistik. Gayet guzel bir sorun cikmadi yani tavsiye ederim fiyati da iyi bence. 6 numarada 40 tanesini 45 tlye aliyorum
yasacmalamalo Serzeyy bn 3 numara kullanıyorum yeni molfixe basldım e bebekte 80 tanesi mi ne 84 liraydı trendyoldan 172 tanesini 123₺ ye aldım
Gnsl Serzeyy evet o markalar pahalı maalesef. Dedigm markanin ürünü güzel naylon vs değil yani içi de.