NilAsyaMom Eylulbebek1 benim bebeğim 5200dü 2 aylıkken 3170 doğdu. Doktor çok çok iyi demişti sadece anne sütü ve kızım var. Elhamdulillah. Sağlıklı olsun da kilo sadece rakamdan ibaret çok takılmamak lazım
Merve6034 Eylulbebek1 gözü kapalı inliyor biogia ve sap simplex kullanıyorduk bitti şimdi biraz kendi halinde deneyeceğim bakalım nasıl olacak masaj yapıyorum yana çeviriyorum bacağını kendi çekiyor karnına zaten çıkarıyor gazı genelde öyle