birtutamsac Eylulbebek1 valla çok maşallah lık bi durumumuz yok canım 1 kilodan fazla kilo geriliğimiz var ayına göre yine de sağlıklı olsun napayım 🌸
SANANE_ONANE71 Eylulbebek1 birini kaybettim 21 gün yaşadı bi oğlum bar rabbim onu bana bağışladı cok şükür
Eylulbebek1 Merve6034 benim de 2 ay 15 günlük ama hep ağlıyor hiç susmuyor hep gazlı ve çok fazla kusuyor
Merve6034 Eylulbebek1 gözü kapalı inliyor biogia ve sap simplex kullanıyorduk bitti şimdi biraz kendi halinde deneyeceğim bakalım nasıl olacak masaj yapıyorum yana çeviriyorum bacağını kendi çekiyor karnına zaten çıkarıyor gazı genelde öyle