DurununAnnesi12 Tugceguldal yapmayı tavsiye etmiyorum 🤷♀️ çünkü ayaklarını ellerini tanıması lazım çok okudum burda kundaktan sonra elleriyle sıçrayarak uyanan bebekleri ben kundak yapmadım kızım ilk başlarda kendini uyandırırdı çünkü parmağını emerdi sonra 40 geçince yapmadı rahat rahat uyudu
Neseuygar08 Zehra_minikkusum aynen bende oyle alıştı sarmadan uyuyamıyo uyuduktan sonra acıyorum ellerını Nası bırakıncaya bılmıyorum. bebeklerımız aynı gün doğdu sanırım 29 unda 5 ay olacak benım kı de
Zehra_minikkusum Neseuygar08 evet 30 Haziran’da doğdu kızım zamanla bırakılır bence yaa çok kasmıyorum ben o da bu durumdan memnun mesela gündüzleri kundaklamiyorum 10 dk bir uyandırıyor kendini
Neseuygar08 Zehra_minikkusum aynen bnımkıde hem sklıyo hemde yapmadan uyuyamıyo o olsa sadece yüzünüzde kapatıyo örtüyle o zamnda terlıyo baklım ne zamana kadar devam eder
Dilekgul Gündüzleri kundaklıyorum sadece. Çünkü o kadar hareketli ki kundağı yüzüne kadar bile çektiği oluyor. Geceleri gözüm üstünde olmadığı için yapmıyorum. 3 aylığız bu arada
Dalinnn 2minosprenses Tabi ki rahatsız oldum, bu lafın ciddiyeti yada makarası olmaz. El kadar bebekten bahsederken nasıl o cümleleri ağzınıza alabiliyorsunuz. Başkalarına kızmanız lazımken, siz kendi evladınıza o tabikiri yakıştırıyorsunuz. Ne kadar yazık!
2prenses1anne Tugceguldal iki kızmadan kundak yaptı 2 annemde dur şimdi alışır dur şim rahatlar 15 dk bekle ama bir san susmadı uyusun diye yaptığına koymadan önce kumdağı yatağına koyardık uyurken kundaklarlardı uyanırdılar 2dak durmadılar içinde nasıl çocuk bunlar oldu sıkıyı hiç sevmezler sere serpe uyur benim kızlar 🤣
2minosprenses Dalinnn sizene ssizemi dustu bu kadarda yapmacik olmayin benimlede muhtap olmyin her yorumada atlamayin alti ustu makarasina soylenmis bir soz gidin baska yerden baskalarini lincleyin hanimefendi haydi haydi
Dalinnn 2minosprenses Şu üslupta birine, bebek hakkında argo kelime kullanmamasını anlatmaya çalışan da suç.. Hayırlı günler!
2minosprenses Dalinnn ya bebege argo kelime kulanmadim konuyu saptirma makarasina espiri amacli konustum git baskasina bulas sabah sabah beni sinir etme ben sana yorum yapmadim sen benim yorumuma atladin ben de sana insanlari linclememeyi anlatamam tuhafsiniz yapmaciksiniz engeleyin rahatsizsaniz yorumda yapmayin artik yeter
Chocoletebitter Tugceguldal 4 ay 20 günlüğüz halen yapıyorum sanırım yapmayada devam edeceğim, kundak olmadan uyumuyor sarınca hemen uyuyor geceleri zaten 2 kolunuda çıkarıyor