Nejlavrl 2022 de dahada artıcak çünkü bayilerde araba yok gelenleri bile direkt galericiler alıp bayiden daha pahalıya satıyor araba sektörü altın çağını yaşıyor resmen ne bir ayı ne iki ayı 2 hafta önce arabamızı değiştirdik şuanda fiyatı +40 bin tl 🤷♀️