BuzluKahve irva ama satınca yerine yeni bir şey koyamıyoruz. Elimizdekş değerlendi sanıyoruz ama kısır döngü oldu durum😬
Nejlavrl BuzluKahve aynen degerlenmiyor ki sadece degerini koruyor senin arabanin fiyati cikiyor ama alacak oldugun arabalarinda ayni oranda fiyati cikiyor sattigin fiyata alacak araba bulamiyorsun
etipuf Nejlavrl 2 ay önce 49000 km de hundai i20 2015 model arabamı 125000 e sattım kazası belası yoktu şimdi 185000 olmuş
Kahvedelisi Nejlavrl temiz ford fiesta titanyum x bulursanız alın isterseniz, benim ki 2010 model gayet memnunum temizleri şuan 130-140 civarında
Nejlavrl bikerem 😄yok çıkmıyor zaten birazini kredi cekecegim kenarda bilezigim var esim satmami istemiyor araba icin kucuk bebegimiz var kosede bi guvencemiz olsun diye anca bu kadar cikiyor
kuzeyto Nejlavrl ben fiesta bakiyorum, 150-160a var gibi ama henuz ben de alamadim bu gidisle de alamicam her gun artiyor
Beril_aras2 kuzeyto Ford fiesta 2012 model 135bine satıyorum sahibinden de ilan koydum hala düşüyorsanız yardımcı olurum
AgentMom Nejlavrl 140 zor ama bütçeni zorlarsan clio fiesta ya da Polo yu 200 e alabilirsin. Geçen ay bu fiyatlardaydı. Biz ekim başı sıfır araç aldık 600 bine 2. Elinde 800-850 bin diyor. Bazı araçların 2. Elleri uçtu. Ama gezip bakarsanız uygun araçlar var. Dod gibi geniş 2. El pazarlarına bakın. Temiz araçlar var. Sahibinden satanlarla da pazarlık yapılabilir ama temiz araç istiyorsan 200 İ bulur
Nurerdgn 2 sene önce Chevrolet captivayi 95 bine alıp 2001 model Opel Vectrayi temiz değişen yok kaza yok boya yok iki araçta da 38 bine sattık ama şimdi ne opeli o fiyata bulabiliyorsun nede captivayi bir ülke 2 yılda nasıl bu hale geldi
sevimlienerji Missfistik artık o fiyata o model araçlar alınmaz hale geldi. Sigortaciyim hergun elimden 50 60 araç geçiyor bedellerine bakıyorum inanilmaz rakamlar.
AgentMom Nejlavrl şöyle bir bakayım dedim fluence dışında yok. Keşke 2 ay önce baksaydın. Şirkete Fiat egea aldık sıfır 160 bine. Şuan ne kadar bilmiyorum.