Benaytemel @1#1417287 relaxtazı 6 ay kullandım ama hiç uyku gibi bir yan etkisi olmadı şaşırdım dorusu bence çocuk rahatladığı için uyuyordur gazdan dolayı
Geceveuzay Ceylan82 ben 2 aydır kullanıyorum süt alerjisi var bebeğimin gazını geçiren tek şey rahataladığı için uyumuş olmasın düzenli kullanımda hiç gaz problemi yaşamadık
Aleynaa1 Geceveuzay gözle görünür bir fark oluyor mu benim bebeğim de aşırı gazlı kolik bir benek ne denediysek olmadı acaba bu damladan mı alsak diye düşündüm şuan 43 günlük
Geceveuzay Aleynaa1 benim oğlumun süt ürünleri alerjisi var 2 aydır kesintisiz kullanıyorum gaz sorununu tamamen çözdü ama koliğe bi faydası var mı bilmiyorum