[silindi] 2.5-4. aylar arasında kullandık. Sab simplex ile başlamıştık ilk ayın sonunda ama 2. ay tavan yapınca bunu önerdi doktorumuz. Huzurlu uykular öyle başladı çok şükür 🙏🏻 ama bahsettiğiniz gibi bir durum yaşamadım, ilk günler alışma süreci olduğundan biraz fazla uyumuştu ama rahatlamasına bağladım, sonra normal düzen çerçevesinde devam etti.