LeylaToprak Kuzumms Ben veriyordum emzirmeden önce bir iki çay kalığı, sonra gazını çıkarıp öyle emziriyordum ama size de verin bi şey olmaz diyemem. Önce bi siz içmeyi deneyin isterseniz.
Sevdaakblt Kuzumms bir bucuk aylıkken başlamıştım ama hergun yapmadim haftada 2 kere fln şimdilerde neredeyse hic yapmıyorum
Merry-01 Kuzumms Ben gece yapıyordum gündüz nasıl olsa uyku sorun olmaz ama gece uykusu daha iyi hem senin hem bebeğin gelişimi açısından