Oğlum da 2.5 aylık mama yiyor evet çok gaz yapıyor ama benim oğlumda metsil işe yaradı günde 4 kere 8 damla ama ben bir çay kaşığı veriyorum kendi kendine gazını çıkarıyor öyle sürekli ağlamaları kesildi çok şükür. Beni linçleyenler olabilir ama oğlumda bitkisel hiç ise yaramadı bas bas bağırdı o nurse harveys biogaia falan çıldırdı ağlarken belki sizin çocuğunuza da yaramıyordur