Oldugugibibiri Valla kızımı ben sallamıuprum şu an. O kendi kendini sallıyor😁 Poposunu kaldırıp vuruyor canı sallanmak istediğinde. Oğlumda ise emeklemeye başlayınca zaten kendi bıraktı. O saatten sonra kullanmakta büyük risk. Sonra park beşikte kendi kendine uyumaya başladı. Ben hiç özel çaba sarf etmedim. Yani çocuklarımda bağımlılık olmuyor