Ah neler çektim neler 4 ay yaşadık bizde. Kucagımda tutmaktan bileğimde ödem oluşmuş fizik tedavi görüyorum bu sebepten 😔 gaz giderici patikler mi,kolik müzikleri, arabada saatlerce dolanma. Ayakta sallayarak sakinleştirebiliyordum. Allah yardımcınız olsun gerçekten çok zor bir dönem