-Minik- EfraimYekta Yanlız kusma sebebi çok yedigi için belki acıkmıyor gazı vs var ama sen aç sanıyorsun sürekli mama veriyorsun olabilir kilosu da iyiyse mama doyuyor demekki doktorunla görüştün mü
EfraimYekta -Minik- evet görüştüm o da mama değişikliği yap dedi ama aç olmayan bebek biberonu deli gibi emmezki sanarsin çok uzun süre aç kalmış gibi emiyor 😕
Irmakprensesinannesi EfraimYekta sma yi tavsiye ederim gayet iyi bir mama kabiz yapmıyor ve genel olarak bebekler seviyor tadını ben kızımda kullaniyrm sma optitra gayet memnunum ilk doğduğunda aptamil premetil kullandım sonra bırakırdı doktorumuz şuan sma devam
EfraimYekta Irmakprensesinannesi Sma da gaz yaptı gittiğim doktor da Aptamili öneriyor sürekli pembe kutulu Aptamil aldım içmedi ben olsam bende içmem tadı çok acı ve kokusu çok igrencti 😕
Metehan123 Similac kullaniyorum kullanmadigim mama kalmadi desem yeridir hem severek iciyo hem de kabizlik gaz vs sorunumuz olmadi icerigi de temiz