EfraimYekta uzman değilim ama bu çabuk acıktırma olayı bana tuhaf geliyor. Sonuçta verilen miktar ile kalori miktarı aşağı yukarı aynı oluyor. İçerisindeki maddeler de hemen hemen aynı oluyor. Tabi değişiklikler illa ki oluyor. Onları dikkate alarak mama seçimi yapıyoruz. Biz ilk başta hipp combiotic kullanmıştık. En başından beri kabızlık problemimiz vardı. O sebepten ötürü mama değilikliğine gitmek zorunda kaldık. Bebelac gold nutricare e geçtik. Kabızlık konusunda çok değişiklik olmayınca. Bir kutudan sonra tekrar hipp kullandık. Mama değiştiği için düzende değişti bunu kabul ediyorum. Ama üç gün sonra aynı düzen oldu. Sonra maddi durumlardan ötürü hipp i tekrar bırakmak zorunda kaldık. En azından denedik tadını sevdi diye bebelac a geri döndük. 2 numaraya geçeceğiz artık. Kabızlığı da geçti çok şükür ara ara yaşansa da. Kaç saat arayla kaç cc veriyorsunuz