Ataalp2 50 kğ ile hamile kaldm doğumda 63 düm ödem fln gidince 54 kğ düştm suan zayıflama gibi bi takıntım yok yiyorum hersey sütüm bol olsn diye göbek biraz var korse taktım bi kaç kez ama rahat edemedm en iyisi biraz zamn gecince spor yapmak bol bol yürüyüş yapmk korse tek basına fayda etmz ilk bebeğimde hiç bişe takmadm bi sene sonra bol bol yürüdm gezdm bebek arabasıyla dümdüzdü karnım hiç doğum yapmamış gibi inş bundada öyle olur yürümek tek caresi birazda genetik meselesi