Ataalp2 bugün 42.gün. 55kiloyla hamile kalmıştım,doğumda 84 kiloydum🤦🏻♀️ .şu an 68teyim(( kanamam azalmıştı,ama son iki gündür sanki adet kanaması gibi gelmeye başladı anlamadım 🤷♀️.göbeğimi sarmamıştım maalesef,çünkü çok acıyordu.çok büyük olmasada duruyor hala.şimdi taksam mı takmasam mı kararsızım.hani artık geç oldu fayda edermi diye.ama pek sorun etmiyorum zamanla gider ümidiyle 🤞