Deletedmom_21 Spor ve yeme içmenize dikkat ederseniz gidiyor 😍 Ben de doğum yapalı 2ay 8 gün oldu ve korse kullanamadım sıkıntı bastı 😅 Her gün 15-20 dakika eliptik yapıyorum canım. Yeni yeni karın hareketlerine başladım artık. Ara sıra ön kameradan kendimi çekiyorum fotoğraflar yan yana gelince motivasyon kaynağı oluyor ☺️ Dün yaptım hatta bu işlemi, az sonra başlayacağım yine sporuma 😂