Bende doğum yapalı iki sene oldu,ancak göbegim kaldı,eğer yediğime içtiğime dikkat edersm hafif ayva göbeği gibi kalıyor,ama dikkt etmezsem çıkıyor,mekik çekmeye başladım yine,bizim ev soğuk hemen şişiyorum buda sezaryanadan kaynaklanan bir durummuş.dikktli yiyip içmek ve spor gerek,bana bu aralar bişey oldu surkelk yiyesim geliyor