Qwrty benanerva ben daha uygun diye baby turco aldm taşırdı hep,slepy deneyim dedm o daha beter çıktı.ilk bebeğimdede molfix kullanmıştım yine molfixe geçtim molfix candır.hem içeriğide temiz.
benanerva Aag bejim kizimda 4 aylik 4 numara banada kucuk gibi geldi ya 3 ten azicik buyuk sanki fark yok
benanerva Minis bende birsuru aldim. Esim bir paketini de actirdi dene diye belki onceki aldigimizda sorun vardir dedi. Ama sanki pismanlik buradanbiratligecti sanki küçük mu diyorum bilemiyorum 3 küçüktü kesin zaten 4 numarada 7 14 kg diyor kizimda 7 kg ama kucuk gibi
buradanbiratligecti benanerva ben 5 numara kullanıyorum cısı belınden cıkıyor ama 4+ ya gectım onda hıc oyle bır sıkıntı yasamadım . Beden uygunsuzlugu da olabılıyor . Baby turco da kullandım en ıyı gelen bu oldu bebegıme . Buyuk gelıyor olabılır . Varsa 3+ kullanın
1Emirbebek AslanannesiAyse evet ya bizde de aynı sorun oldu. Cis çıkıyor. Sleepy natural külot bezdi bizdeki de allahtan ki cok almadım. Ama yine de 30 a yakın bez kaldı elimde.
gamzelikizim benanerva yap yap ben etmistim cisi sizdiriyo diye 2 paket yeni bez gondermislerdi gönderdikleri sızdırmadı