dml2703 Balyanak_annesi ebebekte var genelde bulunabilir bir marka Trendyoldan ve hepsiburadadan bulabilirsiniz☺️
cagankusunannesiii benanerva sleepy den hiç memnun değilim ben de hem bedeni diğer bezlere göre küçük hem de oğlum çişini yaptığında dışardan çiş kokusunu alıyorum ben bu zamana kadar prima da kullandım molfixde hiç böyle olmazdı bu paket bitsin bi daha almam sleepy e bebekte goon var ondan da memnun kalmıştım fiyatı da uygun
Toprak_2019 benanerva canım benim oğlum 25 aylık 16 kilo ve ben sleppy 5 numara kullanıyorum uzun süredir arada sizdirmalar oluyo ama kaka sizdirmasi hiç olmadi
benanerva Toprak_2019 3 numarada da oldu gecenlerde bez kucuk geliyor gibydi degistik 4 e gectik simdi hic bez kullanmiyormusuz gibi
OykuEva benanerva bende molfix kullanıyodum hediye sleepy bez geldi ziyarete gelenlerden kullanim ziyan olmasın dedim iki gündür kullanıyorum çişi de kakayıda yapar yapmaz bacak kısmından çıkartıyor. Çok ince kumaşı tüm kıyafetleri battı.
Psda benanerva bende ilk defa 4 numarada bu sorunları yaşıyorum. Ya kakası taşıyor yada çişi. Bezi uzun sürede asla tutmam. Belkide çok hareketlendiği için kaydırıyorda olabilir anlamadım ama gerçekten sıkıntılı bir durum
Aag Ya ben mi Büyük kullanıyorum anlamadım 😅 oğlum 3 aylık 7 kg yaklaşık 65 cm boyunda ve baby turko 4+ küçük gelmeye başladı 5 e geçtim o da az büyük ama bi kaç güne toparlar gibi ki tuknun bedenleri sleepy e göre büyük
benanerva Aag bejim kizimda 4 aylik 4 numara banada kucuk gibi geldi ya 3 ten azicik buyuk sanki fark yok
[silindi] GiybetReis uyku eğitimini ne zaman verdiniz acaba:) bizde 1 hafta sonra 3 aylık olucaz mahvolduk uyuyamıyoruz dalamıyoruz uykuya bir türlü
Minis Sleepy annelere eziyet için yapılmış bir bez ,hani yandan azıcık taşmasını falan anlayacağım da bakın abartmıyorum boynuna kadar nasıl çıkabilir aklım almıyor son 30 tane falan kaldı dayanamadım bıraktım duruyor dolapta
benanerva Minis bende birsuru aldim. Esim bir paketini de actirdi dene diye belki onceki aldigimizda sorun vardir dedi. Ama sanki pismanlik buradanbiratligecti sanki küçük mu diyorum bilemiyorum 3 küçüktü kesin zaten 4 numarada 7 14 kg diyor kizimda 7 kg ama kucuk gibi
buradanbiratligecti benanerva eger çişini yapmıssa ustune kakasını yapınca cıkıyor ister istemez bezde bos yer olmadıgı ıcın . Ben dogdugundan berı kullanıyorum . Hiç bir sıkıntı yasamadım. Sadece tam bedenını kullanmak lazım kucuk yada buyuk gelmıs olabılır
gamzelikizim benanerva yap yap ben etmistim cisi sizdiriyo diye 2 paket yeni bez gondermislerdi gönderdikleri sızdırmadı