Mrsdg Annee1 merhaba evet canım şu an daha iyiyiz çok şükür ama doktorumuz henüz tamamen geçmiş demiyor sadece ilacslri bıraktık düzenli olarak kontrole gidip geliyoruz sizede çok geçmiş olsun
Meva_2020 [silindi] merhaba bende şüpheleniyor geçen ay kbb ye gittim ama bunun sebebiyle değil kuşağa ve boğaza baktı sadece bakmayla anlar kı yoksa farklı bi cihazla falan mı bakıyor tekrar götüreyim mi yani
Poncik77 Mrsdg Sabahtan akşama yatana kadar sakız çiğnettim geçti balon şişirsin falan da demişti doktoru
Mery12 Mrsdg geçmiş olsun bizde aynı durumdayız şuna, sizin son durumunuz nedir acaba inşallah düzelmiştir herşey