Allah gelip gecici hastaliklarla sinasin ama ben bu kulak kadar illetini görmedim. İllallah ettirdi beni 3 hafta uğraştık ya. Sağ kulaginda vardi oglumun o da 2.5 yasinda kulagim agriyo dedi doktora gittik baya kötü olmus sivi birikmeside var dedi bi hafta boyunca antibiyotik kullandik, 2.hafta kontrole gittik %70 gecmis ama antibiyotige devam dedi. Doktora gittikten 4 gun sonra tekrar basladi yuksek atesle beraber hemde. Bu sefer baska bi doktora gittik o farkli bi antibiyotik verdi 5 gunde onu kullandik. Ama ben rahat etmedim kbb uzmanina götürdüm, sivinin cocuklarda olabilecegini, kendisinin gececegini soyledi. Burun damlasi verdi bize hic aksatmadan 1 ay kullanacagimizi soyledi ve bir hafta sonra kontrole gittigimizde sivinin gecmis oldugunu soyledi. Ama eger gecmiyorsa geniz eti filmi cektirip bakin bundan kaynakli oluyormus genelde biz çektirdik onla alakali değilmiş. Kendisi profesördu bu arada ve cok ilgiliydi. Agri yapmiyorsa ateste yoksa biraz bekleyin tekrar kbb uzmanina goturun derim.