Musmutluanne bizde tam terdi oldu ben qnneme bile hic vermedim bebegi ilk nanyosunu bike tek yaptırdım 3 4 haftalikken esim geldi ona kahve yapmaya gittim geldim annem cok guzel oynuyordu bebegimle cok heycanliydi , sonra cok üzüldüm eşim dedi annen ne kadar heycanliydi sanki ilk sefa tuttu ben verince dedi bende evet ilk defa tuttu ben hickimseye vermedim guvenemedim ya düşürürse ya bişey olursa diye dedim saçmalama askim niye düşürsün dedi 😂 sonra hep verdi eşim anne al torununu falan diye