Sametbebek benim kızım yere koyduğumuz zaman kendi etrafında dönerdi ama ileri gitmezdi neler neler yaptım emeklesin diye ben emekleyerek dolanıyorum yanında benden görüp taklit eder diye ne yaptıysam emeklemedi bırak emeklemeyi surunmuyordu bile bende dedim herhalde emeklemiycek kızımla aynı ayda dogan bebekler emekliyordu çünkü sonra takmamaya başladım emeklemek istemiyor diye düşündüm sonra bıraktım kendi haline önce poposunun üstünde gitmeye başladı bunu yaptığında 9 aylik ti 9 ay 15 günlük olunca emeklemeye başladı ve ben çok şaşırdım 2 gün sonra on aylik olucak geçen gün yürüme arkadaşına tutunup ayağa kalktı Bi kere yaptı ama yaptı sonucta yani demem o ki takmayın çok takınca olacağı varsada olmuyor kendi haline bırakın biraz belki hiç emeklemeden yürümeye baslar