Sametbebek İnsanları soylediklerini duyup hic caninizi sıkmayın nolur, insanlar cok sever yorum yapmayı, boş boş konuşmayı. Emeklemek uzmanlar tarafından bir gelisim gostergesi sayılmıyor, her bebek emeklemeyebiliyor. Mesela ben hic emeklememisim 16 aylikken birden ayaga kalkmisim her bebek farkli. Benim oglum da gec emekledi ben emeklemeyecek gozuyle bakmaya baslamistim. Emeklemeyedebilirdi tabi☺️ Hatta bazı bebekler yurudukten sonra emekliyor bu da cok normal. Gelisimsel olarak gozle gorulur bir sıkıntı gormuyorsanız hic ama hic endiselenmeyin🌸🌼