Aysimaaa gece beslenmesini azaltmak için mamayı daha az tutuyorum. Doktor da zaten bu şekilde belki azaltabilir dedi, mantığını bilemiyorum açıkçası.
Gümdüzde 1.5 saate 1, gece de 1.5 saatte 1 içiyor mama. Gece uykusuna geçtikten 1 saat sonra uyandı 120 cc verdim ama sadece 100 içti. Bakalım ne kadar süre sonra uyanacak.
Memeyi bıraktığında beri bu şekilde. 3 aydır belki 1 2 kez aralıksız 3 saat uyumuştur ama kalkınca yine 60 veya 90 içiyor. Dahası yok. Dediginiz gibi az az sık Sık. Emerken de öyleydi. Reflüsü vardı sürekli kusardı. Doktor 3 saatte 1 emzir derdi o zamanlar ama bebeği tutmak ne mümkün. Kıyamet kopuyor. Emzik bile kar etmiyor simdilerde.