Katun 1bebek1annee ben çok kıllandım ya hiç çıkmayan yerlerimde çıktı göbeğimde sırtımda yüzümde çıktı. Dr dökülür elleme dedi. Herkeste farklı demek ki
Degrmenesra Katun ayyy evet bazı yerler öylr bakalım bizim nasıl olcak inşallah paramızda emeğimizde boşa gitmez
Degrmenesra Yagmur46 birde kıl köklerin kalınsa acır benim kökler çok kalın acısı ondan çok oldu ama kalın köklerde daha güzel sonuç elde ediliyormuş cihaz daha çok gördüğü için. Bilmiyorum bakalım nasıl olcak girdik bi yola artık 😂
Yagmur46 Degrmenesra aynen,o da var. Hele dökülmeleri görünce, çektiğin acının meyvesini görünce o keyfe diyecek yok 🤣🤣🤣 memnun kalırsınız inşallah sonuçtan
1bebek1annee Degrmenesra yok hayır losyon faln kullanmadım ben. Hamilelik önce 7-8 seans kadar alexandrite lazer yaptırdım çok faydasını gördüm. Şimdi buza gidiyorum.
SuPerisiiii Degrmenesra mentollü bi jel kullanmıştım ben. Çok uzun gidiyor ki zaten sonraki seanslarda çok acıtmıyordu artık.
Eslemmoms Degrmenesra uyuşturucu kremlerde işe yarayan var elbette vucüdunuzun anestezi direncine bağlı biraz etki de etmeyebilir ben losyon olarak sudokrem kullanıyorum peeling için de garnier saf ve temiz var ya onu kullanıyorum
Eslemmoms Degrmenesra tam bilmiyorum ama internette araştırmıştım bende lazer için krem diye ben de Bi forum sitesinde görmüştüm ☺️☺️