Aysebulut zorlayınca ağlıyordu evet. Durmak istemiyordu. Kaç tane ebe, hemşire tutturmaya çalıştı tutmadı kıyametleri kopardı. Benim farklı yaptığım tek şey ise biraz zamana bırakmak- çene kasları yeterince güçlensin diye, bir de her fırsatta bluzumu cıkarıp bebeğin kolları bacakları tenime temas edecek şekilde sarılmak oldu,o pozisyonda bebek cok huzur buluyor, bazen uyuyor bazen kafasıyla meme aranıyor. İşte o noktada zorla itmeden, kafasını bastırmadan meme üstüne gelecek şekilde pozisyon verin. İnanın günlerce sadece yalandı, sonra bir noktada tuttu biz bile inanamadık. Önce birkaç dk emdi ağladı derken süre uzadı. Bir de naçizane önerim bu işi takıntı yapmayın, yani emmezse emmesin modunda yola cıkarsanız işler kolaylaşıyor. Örneğin şuan nerdeyse 4 aylığız ve sütle besleniyoruz ama dün baktım baya huzursuz, atak dönemindeyiz, memeyi çekiştiriyor ağlıyor falan hemen 60 cc mama verdim sakinleşti sonra yine emdi uyudu. Anne ne kadar esnek ve sakin olursa bebek de ona uyum sağlıyor benim naçizane gözlemim bu.