Simaykiz bende aynı şeyleri yaşamıştım. Sizi çok iyi anlıyorum o yüzden. Nacizane tavsiyem denemekten vazgeçmeyin ama bebeği zorlamayın. Zorladıkça daha da sinirlenip almıyor. Deneyin ağlayınca bırakın, mama veya sağdığınızı verin. Ben ağladıkça ayağa kalkıp pışpışlayıp sakinleştirir tekrar teklif ediyordum. Ve ayakta emzirmek bende işe yaradı sonunda emmeye başlamıştı tam bir ay sonra tabi. O yüzden üzülmeyin denemeye devam edin. Ve silikon ucu kullanmayın, meme ucu uz olmasada bebek emer merak etmeyin.