papatyaannee merhaba canım , öncelikle kaç aylık bebişin, bende oğlum yeni doğduğu zamanlar yaşadım gaz damlası kullandım çok çok iyi geldi ve ben rezeneyi anasondan dolayı kullanamiyordum zorladım kendimi her yemekten sonra bir bardak içtim yemeklerime kimyon ekleyip gaz yapan yiyeceklerden uzak durdum zaten 3. Aydan sonra geçiyor bağırsakları henüz tam Gelismedigi için hepimizin başına geldi üzülme lütfen , YouTube dan az önce bir hanimfendinin dediği gibi saat yönünde bağırsak çıkışına doğru masajlar var onları uygula , bebek yağıyla ya da zeytinyağiyla kiraz çekirdekli kemer ya da patik al e bebekten , bunlar çok yardimck oluyor canım başka bı sıkıntın olursa yaz lütfen