Oblomovv 3 buçuk yaşında oğlum valla hala geçmedi,uyku problemi var. Bu damlayı doktorumuz 2 yaşında önermişti. İçeriğini okudum 1,2 kez verdim ama sonra gönlüm razı gelmedi,vermeyi kestim. Kimyasal katkıları varken bile isteye evladımı zehirlemeye devam edemezdim sırf uyusun diye. Evet uyku problemi müthiş zor. 2 çocuğumda uyumuyor ama çözümü ilaç değil onu biliyorum.