The_DertliMom_ hiçbir doktor 1 yas öncesi onermez. Doğal olsa ıhlamur çayını icerdik hepimiz uyurduk.. Ancak malesef. Reklama kanmayın. Herkes bilinçsizce kullanıyor. Artık ne kadsr gereksiz kullanım varsa, 2 ayri çocuk prof. Götürüyordum kizimi, ikisi de rutin muayane sirasinda sakin damla ilac kullanmayın diye uyarmisti