Kalbimm DenizRuya insallah bakalım bekliyoruz sürekli kusuyo uyku duzeni yok ne gece ne gündüz perisan haldeyiz 😔😔
Ramazan_Alpin_annesi Ervaeneserpil 16 gunluguz bizdede cıktı canım. Doktorumuz 5 gün kullanmalik antobiyotik surup verdi onu kullanıyoruz.
Ervaeneserpil Ramazan_Alpin_annesi off küçücük inş iileşir bi an once bebeklerımız ben artık hep yıkıyorum altını
Kalbimm DenizRuya aminn ve bana bolca sabir ve guc versin rabbim üzerini degistiriyorum emziriyorum anında kusuyo tekrar değiştir zaten huzursuz iyice huzursuzlaniyo uykusu varda kaciyo ne uykumuz ne düzenimiz var 😔
Alyaduru [bilinmeyen] bende sordum doktorumuza ama şimdilik bişey gerekli değil dedi ilerleme olmaması iyi bişey demişti 4. Ayda bebek büyüdükçe o küçülecek eğer büyüme olursa tedavi başlıcam dedi
Alyaduru [bilinmeyen] antibiyotik tedavisi diye biliyorum ileri düzeyde olmadıkça bize sınırda demişti
Ervaeneserpil Kızlar ıkı gun oldu ılac veriyorum hic bi düzelme yok başka doktora mı gitsem😢kusma pişik de arttı