Ervaeneserpil oldu bende hatta 2. Kez yaşadık ama 3 Aydan küçük oldugu icin ilk olduğunda 1 hafta hastane de antibiyotik tedavisi gördü geçti kız bebekte çok zor allah tez zamanda şifa versin ama sıkma canını ben çok ağlamıştım bilmediğimden ama 5 kızdan 4 ü oluyor nasıl bir şey anlamadım 3 buçuk aylıkken yine oldu zimax diye bir antibiyotik verdi insallah daha da olmaz suan 4 aylığız ne zaman ağlasa aklım gidiyor